Pirčių D.U.K.
Kaip rezervuoti pirtis?
Marionette.lt -> Pirtys -> Rezervacija -> Pasirenkame norimą pirtį -> Pasirenkame datą ir norimus laikus -> Toliau -> Suvedame reikalingą informaciją -> Toliau -> Krepšelyje spausti: Tęsti atsiskaitymą -> Suvesti likusius pirkėjo duomenis -> Pasirinkti norimą apmokėjimo būdą -> Sutikite su taisyklėmis -> Apmokėti -> Tęskite instrukcijas ekrane -> Apmokėję gausite rezervacijos patvirtinimo laišką.
Negaliu užsisakyti, kas nutiko?
Tam gali būti kelios priežastys.
1. Pirtys pilnos, užimtos. Tokiu atveju pabandykite kitą laiką ar datą.
2. Iškilo problemų patvirtinant banko duomenis. Jei finišo tiesiojoje kyla problemų, galite išbandyti kitą kortelę arba šiek tiek palaukti. Užsakymas nebaigtas, kol negausite patvirtinimo elektroniniu paštu.
3. Svetainėje gali būti klaida. Pabandykite atnaujinti puslapį (galbūt net pakeisti naršyklę) ir bandykite dar kartą. Kartais keičiant kalbas puslapis sugenda, todėl stenkitės išlaikyti tą pačią kalbą viso užsakymo proceso metu. Tęskite procesą (4 žingsniai), kol įvesite kortelės duomenis. O kai paspausite mokėti, gausite patvirtinimo el. laišką.
Tikimės, kad artimiausiu metu susitiksime Marionette’je!
Ar galiu atšaukti ar pakeisti užsakymą?
Negaliu pasirinkti norimo laiko.
AR GALIU "stoti į eilę " ir BŪTI SĄRAŠE sekantis?
Vėluosime į rezervuotą laiką. Ką daryti?
Gaila, kad dėl vėlavimo negalite pasinaudoti rezervacija, tačiau rezervacija yra sistemoje, siūlome kreiptis nurodytais kontaktais ir bandysime išspręsti problemą.
Ar galima saugoti daiktus saunose?
Męs turime ribotą,sandėliavimui skirtą vietą, todėl neturime galimybės nieko saugoti prieš ar po užsakymo. Užsakymo metu savo daiktus galite laikyti persirengimo kambaryje arba spintelėse(už prarastus ar dingusius daiktus mes neatsakome).
Kur galiu laikyti savo daiktus būdamas pirtyje?
Su savimi į pirtį atsineštus daiktus galite laikyti priešpirtyje. Pirtyje yra du kambariai, persirengimo kambarys(priešpirtis) ir pati pirtis. Iš pačios pirties visada matysite savo daiktus.
Kur man pasikeisti drabužius?
Tai galite padaryti persirengimo kambaryje(priešpirtyje). Tai kambarys priešais pirtį, kuriame visi einantys į pirtį persirengia kartu, bet kambariai nėra labai dideli. Visų pirma, jie skirti persirengimui ir poilsiui, o ne didesnei priežiūrai ar saugojimui. Gera gudrybė,- norint sutaupyti laiko ir šiek tiek persirengimo vietos – prieš einant į pirtį po drabužiais apsivilkti maudymosi kostiumėlius.
Laikas, kurį užsisakote (pvz., nuo 18:00 iki 20:00), yra laikas, kurį turite ritualams. Tai reiškia, kad šiuo laikotarpiu taip pat turi būti persirengimas ir dušas. Paprastai užsakymai yra tiek prieš, tiek po jūsų vizito, prašome užleisti eilę ir vietą kitiems, dar nepasibaigus rezervavimo laikui. Laikrodukas arba kolega praneš, kada laikas keistis.
Ar turite dušą?
Smarkiai paspaudus šaltukui vanduo gali užšalti vamzdžiuose. Pastebime, kad daugelis svečių, apsilankę pas mus, nejaučia poreikio dušui, ir jaučiasi puikiai, ežero eketėje, kai Talkšos vanduo plaukuose. Pirties seansas veikia taip, kad kuo daugiau prakaituojate, tuo švaresnis skystis išprakaituojamas. Dėl šios priežasties taip pat svarbu gerti daug vandens.
Ar turite tualetus?
Ar galime atsinešti maistą į pirtį?
Maitinimas pirtyje neleidžiamas, tačiau persirengimo kambaryje(priešpirtyje) arba lauke galite mėgautis užkandžiais ir pan.
Ar parduote vandenį?
Taip. Bare galima įsigyti įvairių gėrimų, bei maisto. Vis tik maisto į pirtį neštis negalima, tad palikite viską prieškambaryje.
Išmintinga įsitikinti, kad prieš ateidami į pirtį Išgersite daug vandens, jog švengtumėte dehidratacijos. Būdami pirtyje turėtumėte išgerti bent 1 litrą vandens.
Šaltuoju sezonu, kai kavinė neveikia, lauke rasite užkandžIų ir gėrimų automatus! (Svarbu turėti monetų, jeigu atsiskaitymai kortele neveiktų.)
Ką susipakuoti į pirtį?
Mūsų atšaukimo politika trumpai.
Vandenlenčių D.U.K.
Ar aš galiu išbandyti?
Taip, mūsų parkas yra ne tik profesionalams, bet atviras visiems, įvairių sugebėjimų. Kiekvieno plaukimo metu su jumis asmeniškai dirba instruktorius.
Ar mano vaikai gali išbandyti?
Taip, mes mylime vaikus, jų užsidegimą ir norą išbandyti kažką naujo! Viskas ko mes prašome, kad jis būtų minimum 8 metų ir 110cm ūgio.
Nemoku plaukti ar galiu pabandyti wakeboardingą?
Žinoma, jei tik yra noras ir nėra baimės vandeniui. Visa apranga ir įranga (šalmas, vandenlentė, hidrokostiumas ir liemenė) verčia jus plūduriuoti, o kaip elgtis vandenyje papasakosime.
Neturiu jokios įrangos ar galima pas jus išsinuomoti?
Kaip rezervuoti vietą plaukimui, kada laisvi laikai?
Užpildykite formą puslapyje Vandenlenčių rezervacija Kalendoriuje matysite visas laisvas datas ir laikus – pasirinkite plaukimo trukmę, laiką ir papildomą įrangą, jeigu ji reikalinga.
Ar reikia atvykti anksčiau?
Žinoma! Jei tai pirmas kartas, įsitikinkite, kad esate vietoje ir pranešėte darbuotojui likus 30 minučių iki sesijos laiko. Taip galėsime įsitikinti, kad turite visą reikalingą įrangą plaukimui, svarbiausias pamokas bei saugos instrukcijas. Visa tai reikalinga, kad viskas vyktų sklandžiai ir nereikėtų eikvoti jūsų plaukimo laiko. Mes norime, kad visą SAVO laiką praleistumėte vandenyje.
Ką atsinešti?
Rankšluostį ir maudymosi rūbus.
Kiek laiko plaukti pirmąjį kartą?
Kaip vyksta plaukimas vandenlente?
Esu plaukęs vandenlente kitame parke, bet nepatiko. Kas pas jus kitaip?
Nusipirkau abonementą. Kaip rezervuoti laiką?
Kad patikrinti kiek abonemento liko – eikite į „Mano paskyra > Abonementai”
Norint rezervuoti plaukimo laiką viskas vyksta kaip ir įprasta, per „Vandenlenčių rezervacija”. Pasirenkate norimą plaukimo laiką ir einate prie apmokėjimo. Paskutiniame apmokėjimo lange reikia pasirinkti, jog norite mokėti iš abonemento ir spaudžiate apmokėti. Po sėkmingos rezervacijos gausite patvirtinimo laišką elektroniniu paštu. Viskas – laukiame atvykstant!
Abonementu gali naudotis tik jį įsigijęs asmuo, kurio vardas nurodytas. Būtinai susipažinkite su bendrosiomis taisyklėmis.
Nepavyksta rezervuoti laiko, neleidžia pereiti iki kito žingsnio. ką daryti?
Patikrinkite ar užpildėte visus privalomus laukus. Jeigu visi laukeliai užpildyti pabandykite suvesti informaciją iš naujo. Kartais taip gali nutikti automatiškai užpildant informaciją.